Födelsedagsmiddag

Efter en hysterisk dag på jobbet stressade jag hem till Sofie, duschade, fixade mig och sedan bar det vidare. Kvällen började hemma hos Bella där bara vi tjejer blev bjudna på en riktigt god födelsedagsmiddag och sedan bar det vidare. Vissa stack till krogen och vissa stack till Eric. Jag hade iallafall en riktigt trevlig kväll rakt igenom. Jag fick planerat ihop en grannfest, skrattat åt gamla minnen med barndomskompisar och lära känna nya vänner. 
 
När krogen stängde och man egentligen brukar dra sig hemåt, då stack jag och Sofie till hamnen för att efterfesta i en båt tillsammans med ett gäng goa killkompisar. Klockan var nog bortåt 05.00 då jag äntligen fick krypa till kojs. En riktigt bra sommarkväll ♥
 
Jag bjuder på några av Linnéas bilder och några utav mina egna