Läsarfråga

Jag ska precis sticka iväg och jobba ett kvällspass så passar på att svara på en läsarfråga angående mitt jobb ♥
 
Vad gör du på Hamnpaviljongen och vad tycker du om ditt jobb? 
I det stora hela tycker jag verkligen om Hamnpaviljongen. Jag har nästan följt hela utvecklingen som Hamnpaviljongen har gjort och jag tycker det är roligt att det verkligen börjar bli ett ställe som hänger vid, både dagtid och kvällstid. Mitt jobb nere på HP är väldigt varierande. Allt ifrån göra mat till plocka bord. 90% av min tid på jobbet är jag kassa ansvarig. I varje "team" som jobbar har vi en kassa ansvarig och i det "teamet" jag jobbar i så är jag kassa ansvarig. Visst det kan vara väldigt stressigt och visst kan jag erkänna att jag ibland blir stressad bara jag tänker på hur mycket folk det kommer komma.. Haha! Men samtidigt trivs jag väldigt bra eftersom vi är sådant gott gäng bakom kassan. Vi är många tjejer och killar i samma åldersgrupp och har även en hel del nära vänner som jobbar där så på så sätt är det riktigt roligt! 
 
Hamnpaviljongen 2011, i år ser det lite annorlunda ut.