Läsarfråga

Från Anna:
Hej! Om jag förstått allting rätt har du haft två långa och riktiga förhållanden i ditt liv? Ett tog la bara slut för något år sedan. Du verkar vara en riktigt omtänksam och go tjej!! Jag har lite frågor angående vad du tycker om kärlek. Du får bara välja ett av svaren här nere
 
Singel eller förhållande? Både har sina för- och nackdelar. Jag planerar inte precis utan tar framtiden som den kommer! 
Ögon eller leende? Vad som är viktigast eller vad jag faller för? Jag faller för leenden. 
Sova själv eller sova med någon? Somna bredvid någon man tycker om!
Toffla eller festa? Hälften, hälften. Det gäller att ge och ta i ett förhållande.
Blonda eller mörkhåriga killar? Om vi pratar om killars hår är det inte hårfärgen jag tänker på, utan frisyren.
Bra kontakt med föräldrarna eller ingen åsikt? Hur menar du här? Jag tycker det är jätteviktigt att man kommer överrens med varandras familjer om det är det du menar. Under mina två förhållanden jag har haft har jag kommit nära familjerna och jag har fortfarnade kontakt med familjerna.
Vänner eller inte vänner efter förhållande? Ha ovänner är ingenting för mig men det är inte alltid så lätt att vara vänner efter ett långt förhållande.. Hur väl man en känner personen finns det alltid delade åsikter. Jag har turen att ha kvar både Michael och Alexander som några av mina nära vänner som jag pratar med dagligen.
Överraskning eller paket? Överraskning!! 
Picknick vid havet eller restaurang? Under sommaren; picknick vid havet. Under resten av året; restaurang! 
Pojkvän som bor ensam eller hemma? Det har ingen betydelse
Äldre eller yngre pojkvän? Äldre
Sova omhållen eller varsin sida? Omhållen i hans famn
Musikalisk eller omusikalisk? Eftersom jag lever i en musikalisk familj är det kul med musikalisk men spelar som helst egentligen ingen roll
 
Hoppas du fick svar på dina frågor Anna. Fortsätt kommentera, det är underhållande!