Vad har hänt sedan sist..

Bloggandet prioriteras inte när jag är ledig och solen skiner. Sedan sist har det hänt en hel del i mitt liv. Jag har festat ute i Trönninge hemma hos en klasskompis och det kryllade av alla möjliga vänner. Riktigt trevligt var det! Hemmafester är väldigt underskattade. Det blir ofta inte av eftersom många festar på krogen och sedan jobbar och pluggar alla på sitt egna håll men det var riktigt roligt att träffa alla igen ♥
 
Igår vaknade vi av att Sofie ringde och skrek i luren att det var strandväder. Då var det bara att försöka vakna till liv och sedan hade jag en heldag på stranden tillsammans med Sofie och Emelie. Efter det blev After Beach på hamnpaviljongen innan vi drog ut med båten för bad och mat vid Balgö. 
 
Igår kväll gick vi en promenad i solnedgången innan jag, Emelie och Sofie satte oss på Östravallgatans innergård och åt melon, lyssnade på musik och drack iste. Sommarmys ♥
 
 
Kortspel och tjöt innan vi åkte ut till Emma
 
 
Billy, Victor och Jerry flyttar alldeles snart till en och samma lägenhet så vi testade om de verkligen skulle klara av att bo så tätt inpå varandra 
 
 
Balgö med båten