Veronica Maggio

I Onsdags ringde Sofie mig och, som vanligt, impulbokade vi konsertbiljetter till Veronica Maggio. Tillsammans med ett gott blandat tjejgäng hade vi en somrig förfest på systrarna Erikssons innergård innan vi sedan cyklade mot Majas. Någon gång mellan nio och tio intog Maggio scenen och hon är så fantastisk grym! Jag ångrar inte en sekund att vi köpte biljett för vi hade riktigt roligt ♥
 
Det är tråkigt att jag inte vet hur man laddar upp filmer här på bloggen för har så många inspelningar från de bästa låtarna. Lyssnar om och om igen och fan vad bra det är!! 
 
Sofie och Therse
 
 
Johannah, Lisa, Sofie, Therse, Amanda, Mathilda, Sara, Emma, Amanda, Bella och Linn
 
Ludvig och Sofie
 
Axel, Johannah och Lisa
 
Bella, Ludvig, Sofie, jag, Axel och Lisa
 
Tjejligan 1; Therese, Mathilda, Sara, Emelie
 
 
Jag, Ludvig och Therese
 
Emelie, Therse, Mathilda och Axel
 
Ludvig och Axel
 
 
Sara, Therse, Emelie, Ludvig, Axel och Adam
 
Jag, Sofie, Ludvig och Adam
 
Snygga brudar..
 
Tjejligan 2; jag, Johannah, Lisa, Sofie och Bella ♥
 
Jag tillsammans med Andrée 
 
Andrée och Tony