Vi lär oss av varandra

Imorse när jag inte alls var på humör la jag mig och kollade igenom gamla album från 90-talet. Det får mig att glömma verkligheten för ett tag..
 
Mina fantastiska morföräldrar och en liten Amanda
 
Tänk att jag har varit så brun hårig..
Inte ens ett år tillsammans med pappa min
 
Vet inte vem som är fulast.. Jag eller Jonathan
Fina, fina mamma
 
Så jävla bra
 
 
 
Har jag sagt att min lillebror ska gå bygg till hösten på gymnasiet?
 
Detta är kärlek
 
Morfar, farmor, farfar, lillebror och mormor. Åh vad jag ni är bra
 
För det första kan jag inte sluta skratta åt att vi spelar på den "nyinköpta datorn", den är ju minst 50cm bred, och för det andra kan jag inte sluta skratta åt vilka fula kläder mina föräldrar drog på mig..
 
Hur snygg är inte mamma här då?
 
Denna nallen ligger fortfarande i min säng
 
Tillsammans med min mamma
 
Fina lillebror