ett nytt händelserikt år !



NYÅRSAFTON IDAG! Kan ni förstå det ? Att ett helt år har gått! Jag kan iallafall verkligen inte tro det. Säger som Matlida "det känns inte som ett år sen som jag och hon hoppade runt helt hysteriskt och skrek 2008!"  Vad har hänt under året 2008? Hur mycket som helst har hänt. Ni tror la inte att jag kan räkna upp allting? Jag kan inte säga att allt var possitvit, men väldigt mycket har varit det. Dock så kommer man oftast mer ihåg de dåliga sakerna, och så är det även i detta fallet. Mina tabbar som inte är lätträknade under detta året tillexempel ! Men under hela året har jag haft alexander, eller från och till iallafall. Men nu slutar året väldigt postivit vilket leder till att jag får en bra början på 2009 :) !

Kom nyss ut ur duschen och nu sitter jag och laddar inför kvällen. Ska åka till pappa närsomhelst och dit, om jag har tur, kommer alexander eftersom jag inte träffar han ikväll.. <3. Vid fem åker jag vidare till Siri. Vi ska fixa musik till kvällen och sedan blir dt att nyårssminka sig med hon och clara! Ikväll är det nyårssfest hos william, så j'vla skoj! <3 Vid tolvslaget hittar ni nog mig vid fästningen om vi fortfarande inte är kvar hos willim. Självklart är mobilen på hela kvällen och vill se att mobilen piper sönder vid tolvslaget, haha ;) !

Ja, jag kunde skrapa ihop ett inlägg även idag. Om vi inte ses vid fästningen ikväll så får ni ha en bra kväll !
Skrapar ihop ett inläg imorgon också om jag lever -.-
GOTT NYTT ÅR ALLA! <3
Publicerat i
#1 / / Anonym:

ja, jag ska hem till dem :) är du i norge nu btw? :D



vet inte säkert om jag ska dit? ska du (om du nu är hhemma) isf kanske jag möter dig där? Olivia ska också med hem till dem en stund, så ah :)



saknar dig <3