it´s done ._.

fyfan vad jag mår dåligt, på alla sätt -.-'
slut mellan mig och alexander igår </ 3..
är jätteförkyld också vilken betyder att jag är tät i näsan och hostar 24/7 +
tät i näsan pga mycket gråt de senaste dagarna + världens huvudvärk+rinnande
ögon.
åh fyfan -.-'. och vädret idag är verkligen piss också.
men mitt i allt negativt finns faktiskt lite possitivt.
idag klippte jag mig, blev la inte jätte nöjd, men det duger.
om en halvtimme ska jag färga håret också och jag hoppas det blir bra.
och innan va jag och mamma och shoppa lite innan. skor,midjeskärp,linne+diadem (Y).

jag kan inte förstå att jag gått på ditt spel. att jag är så lättlurad ?
hur länge har du hållt på... ojoj, tusenfrågor, men många besvarade idag.
huvudsaken är att du är kvar hos mig.


cya, 0703845741
Publicerat i