PEOPLE HELP THE PEOPLE - BIRDY

 
 
När jag som allra mest behövde en vän tidigare ikväll så ringde Ebba mig - min finaste Ebba. Efter 1,5 timmes promenad längs Varbergs kust kändes hela min kropp hundra kilo lättare och det var endast tack vare Ebba. Tänk vad mycket en människa kan ge en annan människa..
#1 / / felicia:

Sv: okej :D japp är uppvuxen i Stockholm så bott här hela mitt liv, är vikarie på förskola och jobbar extra ibland med event, event jobbet fick jag via kontakter och vikarie jobbet via arbetsförmedlingens hemsida :)

#2 / / corneliaeriksson.blogg.se:

ååh. bra vänner är bra vänner! min allra bästa har flyttat 50 mil ifrån mig och ikväll när jag var på gränsen att explodera för att jag hade så mycket tankar och känslor inom mig, så saknade jag henne som aldrig förr. vi brukar alltid ses när det är så, bara prata ur om allt och gå till våra "hemliga ställen". det är underbart med fina vänner! :)