En helt ny värld..

Jag satt och läste igenom mina senaste inlägg här på bloggen men pulsen ökade kraftigt och jag fick nästan svindel för ögonen och ont i magen, så jag stannade. Det som står tidigare än just detta inlägget känns så oändigt långt bort. Det känns som en helt annan värld och en annan människa. När jag läser alla ord jag skrivit så känns det på något konstigt sätt inte som jag själv som skrivit dem. När jag tänker tillbaka på allting som hände under hösten 2014 så har jag svårt att förstå att det faktiskt hände. Jag var nog en soldat i riddardräkt hela hösten och julen tror jag, för jag kommer knappt ihåg hur jag tog mig igenom dagarna men en sak är jag bombsäker på; min familj och de vännerna som hjälpt mig genom allting är jag evigt tacksam till(!!!!!)
 
Min höst började otroligt lugn och vardaglig då jag var "vanlig butiksbiträde" och sambo med min dåvarande pojkvän. Min höst slutade med att jag fick hjärtat krossat och stod till en början helt boendelös men på egen hand fixade jag till mig ett lägenhetskontrakt vid Globen (vet ni hur mycket tråkiga avtal man måste fixa vid nytt boende....), vi byggde upp och startade en helt ny butik, jag blev butikschef och fick även pryda ett helt uppslag i "Hötorgshallstidningen", vi fick handskas med tråkiga sjukhusbesked, jag och mitt fantastiska personalteam krigade oss igenom Stockholms julhandel , jag har lärt känna och kommit närmre så otroligt fina människor, vi har haft så många fantastiska utekvällar, Lovisa har flyttat in hos mig och jag fick avsluta året otroligt mycket bättre än förväntat. Och vet ni? Allt detta har jag klarat själv. Ingen andra halva som pushat mig eller hjälpt mig utan det har varit jag, bara jag och min starka vilja på mina två ben!

Jag har valt att fortsätta lägga bloggen åt sidan ett tag till men bjuder på en hel del bilder som tagits under dessa bloggfria månader. 




#1 / / Anonym:

Härligt att se dina bilder.
Nu kommer vi snart och hälsar på.

#2 / / Apan:

Du är bäst!!!! Älskar dig <3